Komentarze: 0
W sumie inRead Teads '360 mogą być zakupione zarówno bezpośredni i programowo na wszystkich ekranach (komputery stacjonarne, smartfony i tablety, w tym w aplikacji). Widoczny z projektem, format uruchamia, gdy ze względu na ekranie, i zatrzymuje, gdy mniej niż 50 procent widoczne.
"InRead 360 cementuje naszą pozycję jako wiodącego programowej platformy wideo na krzyż ekranie reklamy outstream", powiedział Bertrand Quesada, prezes Teads. "Jest to najnowszy przykład Teads wspieranie innowacyjności w przestrzeni i pokazuje naszą podstawową przekonanie, że przemysł musi utrzymać niezwykle doświadczenie użytkownika przez cały czas."
"To z oczekiwaniami (czyli więcej niż) 12,2 mln VR słuchawkowe będą sprzedawane na całym świecie w 2016 roku, a według eMarketer, 64 procent właścicieli smartfonów chciałby objąć VR podczas zakupów on-line", firma zwiastunem w raporcie.
Jak Quesada to ujął, "360 stopni filmy marki oferują niezrównane możliwości dla kreatywności i widzimy go jako brama do wirtualnej rzeczywistości. To jest zautomatyzowane technologie w najlepszym wydaniu, prezentujący, jak innowacja może przynieść kreatywności do życia, a my jesteśmy naprawdę podekscytowani, aby stać na czele tego trendu. "